incitanesi__ Kızlar 32+5 haftalığım ama bebeğim dönmedi hala , sizlerin ne zaman döndü ? Doktorum 36 haftaya kadar bekleriz eğer dönmezse sezaryene gün veririz dedi ben normal doğum istiyorum ama kızım inat etti dönmüyo
symozdag incitanesi__ 37+6 dayım perşembe günü kontrole gittik hala dönmemiş inat bebeğim 🥰 23 Mayıs’a gün verildi, 39 haftalık olacaz inşallah. Son dakika bi daha bakarız dönmüş olursa normal doğuma geçeriz dedi ama döneceğini sanmıyorum
Daisy0000 incitanesi__ 33+3um 31+6da gitmiştim hala makat duruyordu.. 2gün sonra randevum var ama hala makat gibi hissediyorum
incitanesi__ symozdag benim bebeğimde inat gibi duruyo umarım bir sonraki kontrolümde dönmüş plur eğer dönmezsede canı sağolsun napalım 😊
incitanesi__ Daisy0000 bende öyle tekmeleri hep aşağıda dönmediğini düşünüyorum umarım normal doğum isteyen herkesin bebişleri döner de gönlümüze göre doğururuz 😊
incitanesi__ beyzanurk2502 şanslısın canım umarım benimkide döner sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah 🥹
symozdag incitanesi__ inşallah hayırlısıyla gelsin bebişler, keyifleri nasıl isterse öyle gelecekler 🥰
beyzanurk2502 incitanesi__ amin canım inşallah döner benimki döndü ama ben sezeryan istiyorum zaten 🙂 cesaret edemiyorum çünkü normal doğuma 🥹
incitanesi__ Gulaybrn13 inşallah dönmüştür canım , doktorum haftalar ilerdikçe alanı daralıyo bu yüzdende dönme olasılığı düşüyor dedi o yüzden dönmeyecek diye korkmaya başladımm
yinehamile incitanesi__ kızım 26 27 civarı bu döndü doğuncaya kadar baş gelişti ama oğlum 30+4 oldu her gittiğim de farklı bir pozisyonda galiba haftada bir pozisyon değiştiriyor 😂
incitanesi__ yinehamile bizimki hep yan yatıyo keyfi o kadar yerindeki hiç dönmeye niyeti yok ya 😂 neredeyse 33 haftalık olucam dönmeyecek diye korkuyorum 😳
yinehamile incitanesi__ sağlıcakla doğsun 🌸 son haftalar hatta doğum başladığı an bile dönen var, benim ilki mecburi sezaryen olduğu için buda sezaryen olacak o yüzden istediği kadar dönsün dursun pozisyonun önemi yok 😂