Duygummom 32+3 bebeğim 2057 gr 45 cm boy dedi sizinkiler nasıl doktor uzun dedı ama kilosu nasıl bilemedim 🤯
Deletedmom_52 Duygummom iki hafta önce gittiğinizde kaçtı ben en son 30 da gittim 2 gün sonra randevum 🥲🥲
Duygummom incitanesi__ maşallah 🧿 bana sadece uzun kilosu ayı ile uyumlu denildi kilosunu taktım biraz sağlıklı olsun da 😌
incitanesi__ Eliftal hayır tam tersi çokta sağlıklı beslendiğim söylenemez çalıştığım için çok dikkat edemedim ama çok şükür kızımın kilosu iyi sağlıklı 🥹
Duygummom incitanesi__ evet benim ikinci olucak inşallah ilk oğlum 3200 doğdu bunda iyi besleniyorum kılo almasınk beklediğim için sanırım ilkinde çok önemsememiştim tabi ki sağlıklı olsunlar en önemlisi 🥹🥹🥹
incitanesi__ Duygummom sen yinede sağlıklı güzel beslen emin ol bebeğin ondan faydalanıyo kilo almasada sağlıklı oluyo , Allahım sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin 🐥👼🏼😊