momyseker Selam kızlar. 27. haftadayız bu haftaki randevumuzda doktor suda azalmadan şüphelendi. 15 gün önceki pozisyonla aynı pozisyonda durduğu için bebek. Bu haftalarda su azlığı yaşayan varmı? Korkuyorum açıkçası erken doğumdan
CmreKsidar momyseker 24. Haftada azaldı benim suyum hastanede iki gün yatış verdiler serum takviyesi yaptılar düzeldi sonra tekrar azaldı haftalık kontrole gittim günde 3 litre su içtim 36+6’da artık riske gireceği için doğurdum.
momyseker Poncik38 eğer bebeğe plasentadan yeteri kadar oksijen, besin gitmiyorsa bebekte idrarını yeteri kadar yapamıyo ve su gittikçe azalıyomuş
Poncik38 momyseker anladımm inşallah sağlıcakla kucaginiza alırsınız yavrunuzu ❤️ havuç suyu baya tavsiye ediyorlar su azalmasinda. İnşallah sizinki de bi an önce düzelir
1998-1993 Benimde 18. Haftamdan beri suyum az suan 25 haftalık hamileyim biraz biraz çoğalmaya başlamış ama hergün havuç suyu ve arada deveci armutlu yiyorum sende öyle yap canım Allah’ın izniyle düzelir hepimizin inşallah
momyseker CmreKsidar ayy çok sevindim. Ömrü uzun bereketli sağlıklı olsun inşallah 💕 tüm bebişlerimizin