Elifella acile gitmeni tavsiye ederim canım yerleşme kanaması da olabilir en iyisi acile gitmen zaman kaybetme Allah korusun başka bişeylerindd belirtisi olabilir önlemini al bol bol yat ayağının altına yastık koy ihmal etme lütfen rabbim yardımcın olsun 🙏