minikmelegim_ Kızlar 1 ay sonra abimin düğünü var 6 aylık hamile oluyorum o zamana. Şimdiden hiçbisey olmuyor. Belki çekim kıyafeti satanınız vardır sranızda? Ya da hamileler için abiye satan bir yer biliyorsunuzdur?
Tugbayildiz21 minikmelegim_ dolap uygulamasından bakabilirsin bir daha giyilmeyecek elbiseye çok para vermek mantıksız orada uygun fiyatlı var
Ekimm minikmelegim_ merhaba yardımcı olabilir miyim bu konuda? Bende bir elbise var düşünürseniz geliri de sma hastası Elif Ecrin’e bağışlanacak. Burdan foto nasıl atılıyor bilmiyorum, yardımcı olmak isterim.
dilos011 minikmelegim_ dolap uygulamam dilekasya01 yardımcı olurum düşünürsen Cnm ben de senin gibiyim 38 beden 55 kilo olarak giymiştim bi kere giydim abiye tarzı zaten bakmak istersen dolap uygulamama
cherry_blossom minikmelegim_ Hmm yani benim elimde var ama size büyük olurmuş bendeki m beden ama uzun baya
Ekimm minikmelegim_ tesettür elbise sanırım hamileliğinizde de kullanabilirsiniz. Ablam o şekilde kullanmıştı, hoşunuza giderse uygun gelirse size düşünebilirsiniz. elif_ecrinumutmagaza
Busraakay_26 minikmelegim_ massha diye instagramda bir sayfa var fiyatları aşırı uygun abiyeler 1000-1500 arası isterseniz bakabilirsiniz müşteri memnuniyeti de var bildiğim kadarıyla