Benimde o şekilde düşük normalde de dğşüktü. Randevum da doktorum kendini sen daha iyi bilirsin iki saatte bir birşeyler ye tuzlu tüketim yapabilirsin ayran gibi dedi ve sorun yok dedi. Bende yüksek daha riskli diye biliyorum elinizin altında kraker filan olsun hep aniden ayağa kalkmayın birde