Cilegim Merhaba arkadaşlar 5 gün önce test yaptım silik cıktı sonra kan verdim hamile olduğumu öğrendim fakat değer 23.2 idi böyle bir durum yaşayan oldu mu dr arada bir değer 1 hafta sonra tekrar bakmak gerekiyor düşük görünüyor dedi :(
Alizee Cilegim her iki gunden bir aynı laboratuvar da aynı saatte test verin. Değeriniz ne kadar artmış diye bakın. Eger en az 60% kadar artış varsa problem yoktur.
Fundabshnn Cilegim İlk gebeliğimde benimde 62 çıkmıştı sonradan artış yaşadım ama doktorum bi sorun olduğunu anladı çünkü artışlarda yavaşlık vardı ve dış gebelik geçirdim tabi sizinkide öyle olucak değil inşallah rabbim hayırlısını nasip eder dualarım sizinle 🌸