Mlkglc Haftadayım. Ayaklarım çok şiştiğini için sırt üstü uzanıp ayaklarımı havaya kaldırıyorum ama sırt üstü uzandığım için biraz tedirgin oluyorum ne önerirsiniz ?
femme Mlkglc sık aralıklar ile hafif tempolu yürüyüş çok daha iyi oluyor ben 30 haftaligim iyi geliyor
Aysegulinanc Mlkglc kafan yüksekte olduğu sürece sırt üstü uzanabilirsin ayağının da altına yastık alırsan kan akışı hızlanır ödem şişlik azalacaktır
Hankub Ben yan dönüp ayaklarımın altına yastık koyuyorum gece uyurken. Artık olduğu kadar. Ayak bileklerim normalde çok incedir ama bu ödem sağ olsun kemik falan görünmüyor artık tombalak ayaklarım oldu 🥲