Merhaba güzel anneler❣️
Öncelikle anneler gününüz kutlu olsun. Nasipse 7 gün sonra sezeryan ile doğum yapacağım ama normalde karnımın yapısı sertken bugün ekstra bi gevşemiş gibi geldi bana. Bu durumu yaşayan var mı varsa neden böyle birley olmuş olabilir?