Kızlar 25+2 oldum bebeğimin her gün hareketlerini hissediyordum ağır işler yapmıyorum zaten 2 hafta oluyor eşimin tarafına gittim gelen giden bitmedi çok ayakta kaldım haliyle yoruldum da 1 hafta yoğun geçti çok. Şuan 1 haftaya yakın bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum sadece soluma doğru baskı uyguluyor idarara çıkarıyor şimdi iki gündür onuda yapmıyor ama rutin olarak lavaboya çıkıyorum idrara diye. Yarın kontrolümüz vardı 2 gün sonraya ertelendi🥲sizce bebeğim yorulduğu için mi tekme atmıyordur? Hiçbir ağrım sızım yok tekme atmadığı için çok aklıma takıldı