balosum 3-4 gündür şiddetli bir baş ağrısı giriyor zonkluyor gibi, birazda midem garip. Reglime 3-4 gün var. Hamilelik belirtisi olabilir mi? Eşimle korunmuyoruz, test için beklemeli miyim?
seizetheday balosum benim ilk gebeliğim adetime 2 gün kala silik çıkmıştı ama isterseniz bekleyin garanti olsun
Busraa-aa balosum ben âdetime 3 gün kala erken gebelik testi ile öğrendim silik çizgi çıktı ama gözle rahat görülür şekildeydi
Sibelsibos Valla çoğu kadın gebelikte baş agrisindan söz ediyor belirti olarak neden olmasın. Her şey bi umut her kadın belirtileri farklı yaşıyor ama nerdeyse 100/40 baş ağrısı çekmiş 😊
QBuse1123 balosum Test yapabilirsin Bende reglime 3 gün kala yaptim çıkmıştı çok hafif erken gebelik testinde.