gamze_harun3003 Arkadaşlar 4,5 aylık hamileyim. Randevu bulamadığım için daha hiç devlette kontrole gitmedim mecbur özele gittim. Yeni randevu bulabildim devlete gidicem sorun çıkarmazlar değil mi?
femme gamze_harun3003 yooo normal kontrole geldim diceksiniz :) zaten son adet tarihinizi sorup ona göre gidişat olucak :)