acemii_annee 12 haftalık hamileyim. yere eğilince bir anda karnımda ve belimde bi sancı hissettim. perşembe randevum var ama o güne kadar korkudan ölcem galiba
oguzkagan_ acemii_annee Merhaba. Ben 19 haftalık hamileyim hala ara sıra karnım ağrıyor. Ve bahsettiğiniz ağrıyı ben de eğilirken çok yaşadım. Doktorum bir sorun olmadığını söylemişti. Rahim genişlediği için ağrı oluyor genelde. Tabii her hamilelik farklıdır. Siz bir doktorunuzla görüşün.