Benim adet düzensizliğim var ve bundan bir hafta önce doktora gittim doktorum bana adet sökücü verdi ve şu an adetliyim acaba o losyon testine başlamalı mıyım almalı mıyım çok kararsızım bir tedavi zaten süreci göreceğim ama acaba başlasam mı yoksa doktora göre mi gitsem bunun için çok kararsızım sizce hangisini başlamalıyım sizce


Sizce hangi test daha iyi hangisini almalıyım aranızda bunlardan kullanan var mı