Ozlemslck34 Gelen de gidende yok 38 hafta olduk ara sıra ağrı oluyor geçiyor oda doğumu kolaylaştırcak ne yapabiliriz erkenden gelmesi için 🥴
Tanembebek5 Ozlemslck34 maşallah sağlıkla gelsin inşallah 🧿🌺 sizinde şeffaf akıntınız var mı jel kıvamında?
Ozlemslck34 @Tanembebek5 akıntı var yoğun oluyor bazen bazende az rengi bı beyaz geliyor bide hafif sarımsı
Ozlemslck34 @Tanembebek5 olabilir bı Dr gidin sorun bende salı günü gidicm sorarım size söylerim 🙏🏻 sezwrysn mi sizin normelmi