Dün de beri sancim vardı hastaneye gelmedim tam sikisim öyle dedm baya Bi sancim oldu artık dayanamadm hastaneye geldim nst ye bağladılar baya canci var 4 cm açılma yatırdılar 5 saat içinde doğurdum gelen giden alta baktı güzel geçti darısı herkese inşallah