Anneler gününüz kutlu olsun 🌼 29 haftalik gebeyim aksam üstü olunca bir halsizlik yorgunluk çöküyor hiç bişey yapmak istemiyorum uykum var gibi yatıyorum uyuyamıyorum tansiyonu ölçüyorum normal aç da kalmıyorum bişey yapsam nefes nefese kalıyorum sizde mi boylesiniz ilk gebelikte çok enerjiktim her işimi kolay yapardım şimdi yapamıyorum oturduğum yerde kalıyorum