Eudd Kızlar ayın 12 sinde beta değerim 135 çıkmıştı 5 gün sonra tekrar yaptırdım yani bugün 835 çıktı sizce iyimi 17 günlük gecikmede bu değer
deletedmom6295 Eudd kesinlikle geç döllenme gibi duruyor artışlarınız düzgün. rabbim keseyi görüp kalp atışlarını da duymak nasip etsin 🙏🏻
Eudd deletedmom6295 amin canım benim doktor randevu tarihimi biraz geç aldım bilerek hem artış olmasını bekledim hemde gittiğimde keseyi görürüm inşallah 🙏