Selicikkk Kızlar vücudumda kırmızı sinek ısırığı gıbı kabarcıklar oldu ve aşırı kaşıntım var doktora yazdım bana Zyrtec diye ılac soyledı yarım kullanabıkırsın dedi 10 haftalık gebeyım bu şekilde olan var mı
Novamomy Selicikkk bende olmuştum ürtiker doktor ilaç yerine hamilelere özel kendi krem hazırlattı onu sürdüm 3 gün sonra kendiliğinden geçti ama bol ılık duş ve pamuklu ,bol kıyafet giymemi acı baharattan uzak durmamı söylemişti
Ddmyu Selicikkk tam olarak nerelerinizde çıktı ? Benimde var 12 haftalık gebeyim 1haftadır artıyor başta nokta gibiydi sonra kaşıdıkça bazıları biraz büyüdü. Kan değerlerim normal çıktı
Selicikkk Novamomy çok kötü oldum bırden başladı ama ılac verdi o yüzden tedırgın oldum ılacında yarısını kullanmamı söyledi kullandığım folık asıtı de bır kaç gün bırakmamı soyledı
Novamomy Selicikkk benim doktorum ciddiye doktoru ortak karar verdiler o şekilde ilerledik inşallah sizde en yakın zamanda geçer sıkıntı etmeyin olmadı yarın tekrar yüz yüze görüşürsünüz
Selicikkk Ddmyu ılk boynumda başladı sonra vücudum kaşınmaya başladı ayakalarımda çıktı sonra doktorum zyrtec dye ılac verdi yarın tablet kullan dedi ılk defa dün akşam yarısını kullandım çok ıyı geldi bugün baya rahattım gectı gbı kaşıntım