Nesliycell Benim geldi ama çok çok azdı yani serçe parmağımın tırnağı kadar diyeyim, kaçıncı haftaydı hatırlamıyorum ama kalbi duymadan önceydi kalbi 6+6 da duymuştum doktoruma yazdım sorun yok normal demişti çok şükür bi sorun yok ama yine de doktorunuza görürün bence görünme ihtimaliniz yoksa mesaj vs atın yerleşme deniliyor demişti bana kuzenim de