Fatmmmmmaaa canım selam seni oyle iyi anlıyorum ki 10+3 um bugün. 1 hafta önce 20 lik dişim patladı ete gömülü öyle ağrı çektim ki her yerim iltihap apse oldu. Doktorumdan izin alarak gebelere özel lokal anestezi altında çekim yaptırdım. Şuan öyle rahatım ki şükürler olsun iyi ki gitmişim.. şükür iyiyim de doktorum çok ilgiliydi dış doktorum da doğum doktorumda çok iyi çok ilgilendiler. Gebelere özel ilaçlar, iğneler var mutlaka doktoruna danış ve diş doktoruna git 9 ay çekilmez . Bende çok çok araştırma yaptım ve absurd bir durumla karşılaşmadım.