naz_ozz Kızlar sağ üst karında arada bir batma ağrısı oluyor sonra geçiyor aynı durumu yaşayan var mı neden oluyor acaba? 24+5 haftalık🙏🏻
Ikiz_annesii naz_ozz benimde sağ üst tarafım hep oturunca acımaya ağrımaya başlıyor ama kalkınca geçiyor yatarken de öyle ağrıyor ama sol tarafimda sıkıntı yok
naz_ozz HeycanliMommy valla ya benimde öyle ara ara iğne batması gibi oluyor sonra geçiyor deneyimli olanlar yazsa nedenini anlasak🤷🏻♀️