Kızlar merhaba 34+2 haftalık hamileyim böyle karnımda tatlı bir ağrı var yani nasıl söyleyim geçmiyor ama sancı değil kıvrandırmıyorda aynı şekilde miğdemde bulanıyor ağrıyor böyle bir huzursuzluk var sürekli gaz sancısı var aranızda bu durumu yaşayan var mı