DidemBellikli 14 haftalik ikizlere hamileyim haraket vs hissetmiyorum neler yaşıyor ikiz anneleri varsa yorum bekliyorum kizlar
tubatayfun DidemBellikli 14 haftalik hareket histemek bence biraz erken cinsiyetleri belimi Allah saglikla kucagina almayi nasip etsin insallah 🤗
Jasminnee DidemBellikli çok bir farklılık yok diger annelere göre hareket ettikleri zaman seni iki kisinin tekmeledigini hissediyosunn 😍😍14 haftda hissetmek pek mümkün degil
lkayRazgatLolu DidemBellikli ben 15. Haftada kelebek çırpınması gbi şeyler hissetmeye başladım şimdi hala devam ediyor pıt pıt seyirmeler 18 deyim ama bariz hareket ediyorlar hissediyorum. Ama henüz tekmelere geçemedik bizde
MosKaz DidemBellikli daha erken, içinde haraketlenirler belki ama 18 haftadan sonraları yavaş yavaş hissedecen, inşallah
DidemBellikli tubatayfun degil bu gittigimde ogrenecgim heyecanla bekliyorim 10 gunun gecmesini sizin bellimi
tubatayfun DidemBellikli deyil benimde pazertesi kontrolum var insallah sagliklilardir ve gosterirler 😍
DidemBellikli Jasminnee peki karniniz büyüdümu kizlar benim cok cikmadi tek hamilerin benimkinden cok cikmis acaba grlismedilermi benimkiler ya
Jasminnee DidemBellikli 14 haftada diger annelerden pek bir farkı olmaz ben 28 haftalık hamileyimm karnım 22 haftadan sonra diger annelere göre daha.cok buyümemeye basladı hiç ennişelenmeyin ☺☺22 haftanizdan sonra herkez sizin ikiz annesi oldugunuzu anlayacak