Birkoalaannesi Tanembebek5 sağlıkla gelsin insaAllah minik sadece dua edip beklemek gerekiyor haftası güzel sıkma canını 💖🦓
Mlkkkkkk BE2701_- benimde sırt üstü döndüğüm zaman su gibi geliyor sağdan sola filan dönerkende geliyor benimkide akıntıdır umarım
BE2701_- Tanembebek5 keşke bir an önce bende 38 olsam hemen doğsa bebeğim artık çok yoruluyom yerimden kalkacak Halim kalmadı.
Tanembebek5 BE2701_- sağlıkla zamanında gelsin inşallah balım öyle deme 😘 ben de aynı durumdaydım bi de 37 ye kadar çalıştım düşün. Çatı kemiğim ağrıya ağrıya bugüne geldim. Normalde 39.haftaya 27 mayısa gün vermişti ama o zamanı beklemez dedi bugün
Tanembebek5 BE2701_- evet canım ben en başından beri sezeryan düşünüyordum. Bana da 27 mayısa gün vermişti tam 39.haftaya ama şimdi ağrılarım olunca 38 de alıcak. Aileme haber verdim gelicek ler
BE2701_- Tanembebek5 ayy sende benim gibi ailenden uzaktasın demi çok zor oluyor öyle yaa benimkiler de doğumdan bir gün önce gelecekler.
BE2701_- Tanembebek5 olsun canım bak başımız sıkışınca her derdimize koşuyorlar saolsunlar Allah acılarını göstermesin.
meryemsareveannesi21 BE2701_- eğer oradan bir anda işemiş gibi oluyorsa su dur benim doğum anında vücudumdan pıt diye bir ses hissettim ondan sonra suyum yavaş yavaş aşağıya indi kanla karışık üç sefer falan böyle gelmişti doğum anında bile suyum iniyordu
Momofelisa Ysmnkrkrs merhabalar, benim de iki gündür kaygan akıntım gelmeye başladı. Acaba bebeğin suyu mu diye düşünüyorum henüz 8+6 yız. Sizin sağlıkla devam etti mi acaba gebeliğiniz?