Ozlemm3361 Merhaba arkadaslar ikinci hamileliğim 36haftaya girdim devlette sezaryen olcam kaçıncı haftada alıyorlar bilgisi olan yardımcı olabilirimi
meva_asil_moms Ozlemm3361 bir sorun yok ise 39 hafta ve artilarda alıyorlar bende devlete gidiyorum 38+6 yiz nasipse çarşamba günü sezaryen günüm