Merhaba arkadaşlar benim ilk gebeliğim Allah’ın izniyle ❤️ Bugün 9+5 iz. Genelde kaşık bel ağrılarım olurdu, Şuan sanki yok aşermem yok bulantı hapı kullanıyorum bulantım yok. Tüm belirtilerim kaybolmuş gibi ara da gelen kaşık bel ağrılarım oluyor, eskisi gibi akıntım da yok azaldı. Normal mi bu durum