EmineSmt Merhaba 22 haftalık hamileliğin ama acayip grip olmuşum parol içtim ama şimdi bir bardak ıhlamur içtim ama zararı olur mu ıhlamurun bilgisi olan varmıdır? Teşekkürler
SSumm EmineSmt bende çok şiddetli grip olmuştum 19 haftalıkken. Doktor taze meyve, ıhlamur, nane limon içebilirsin demişti. Tabi ben en sonunda antibiyotik kullanmak durumunda kaldım geçmediği için.