Sila66 göbeğim catlıyor 38 haftaya gırıcem tatlı tatlı kasınıyor kasıdıkca kabarttım mı acaba sıvrı sınek ısırır kabarır ya öyle yarın hastaneye gidicem sabahtan kolestaz falan olabilirmi❤️
Deletedmom_52 Sila66 çatlama olduğu için tarlı tatlı kaşınma oluyormuş kaşımaman lazım bolca yağla istersen 🥲
Bebeko19 Sila66 nolur nolmaz kan verebilirsin kan sonucuna göre kolestaz tanısı konabiliyor tedbir almakta fayda var
Evafor Sila66 canım kesinlikle kasima tut kendini ben yandım sen yanma parmak kalınlığında çatlamalar oldu bende ve geçmeyecek kalıcı izler bunlar ne kadar kasirsan o kadar kaşınıyor kremdi yağdı ne bulursan uygula
Arenkus_34 Sila66 benimde çok kaşınırdı ama tutardım kendimi asla kaşımazdım 😂 hiç çatlağım olmadı belki de ondandır kolestaz değildir inşallah 🥰
Sila66 Evafor suruyorum ama zaten 36 da catlamaya basladı hıc kasınmadı ama suan kasıdım bır bölgeyı kabardı baya sabah dırek gıdıcem suan gıdıcem aslında ama cekınıyorum ortalıktan
Evafor Sila66 aynen ne olur ne olmaz yarın gitmek daha mantıklı bir duş al istersen rahat edersin belki kaşıntı ve kızarıklık gecer Belki
Tanembebek5 Sila66 benim harita gibi oldu valla zaten sertti derim maşallah çatır çatır çatladı krem yağ fayda etmedi 😂 kalıdıkca daha çok kızardı morardı artık kendi haline bıraktım 🤷🏻♀️