Hllhlt ozele gidicem dersen yuzyil hastanesi nde çiğdem hanim ve seher hanım var muayne ucretleri ayni 90 tl tahillerini devleten yaptirip 10 gun icersinde gidip gostere biliyosun ucretsiz olarak.ama devlet dersen darıca farabi devlete de cemal cevheroglu var ayni ozelde ilgilenirsin gibi ileniyo odasina bile sadece hastayi aliyo derdini sikinti anlta biliyosun herkes ondan cok memnun ve en iyi doktoru.bende crmal beye gidiyorum ama seryan olarak dusnuyorum yuzyil da cigdem hanima gidicem.ikisn arsinda degise degise gidyorum.