Hangi isim soyismimize daha uygun sizce anneler🙋♀️
Feyzaclk kıvanç ismini çok beğenirim 😇 sağlıkla gelsin inşallah 🤲🏻
Tubaut ben de sevdim ☺️ amin hepimizin inşallah🤲🏻