39dan merhaba 😃 bir aydır o sancıları bende yaşıyorum ha doğdu ha doğacak derken 39 olduk artık öyle baskı var ki yatıp kalkmak yana dönmek bile külfet dediğiniz gibi bir toplanıyor kasılıp kalıyorum aha şimdi olcak diyorum sabaha geçiyor. Benim ilk hamileliğimde bunların hiç bir yoktu birden suyum gelmişti ama bu hamilelikte bunları yaşadım