Emine-A- 31 haftalık hamileyim bugüne kadar böyle bir ağrım yoktu bugün biraz yürüdüm yürürken ağrımaya başladı kaç saattir oturduğum halde hâlâ ağrıyor normal mi acaba karnım da sertleşmiş baya
Husna_7070 Emine-A- yerleşme ağrısı oluyor o sancı gibi benim 32 haftada başlamıştı oturup kalkamıyordum kalkınca zar zor yürüyordum doğuma kadar devam ediyor o
Mgdk Emine-A- 30. Haftadayım sol kasıkta ağrım oldu ilk defa bugün sadece sırt üstü koltukta bacaklarımı uzatınca biraz geçiyo ağrısı🥺
Emine-A- Husna_7070 anladım teşekkür ederim peki aşağıya inmesi erken doğum belirtisi midir yoksa normal mi
Emine-A- Mgdk bana da uzanmak iyi geliyor ama sırt üstü uzanınca iyi geliyor diğer türlü belim ağrıyor ama sırt üstü de zararlı diyorlar :(
Emine-A- Mgdk hadi ya bacak aranıza yastık alıyor musunuz geceleri uyurken ben de öyle oluyorum bir sağa bir sola dönüyorum bir sırt üstü yatıyorum
Emine-A- tubiii11 hımm iyi bari bugün biraz fazla yürüdüm ondan oldu herhalde biraz uzandım uyudum iyi geldi