19+3 haftalık hamileyim ikinci gebeliğim, 3 gündür hareketlerini hissetmiyorum,ztn öyle çok hissedemiyodum yüz üstü yatınca pıt pıt şeklinde hissediyodum bir iki saniye.. Ayakta veya otururken hiç hissetmedim.Erkek çocuğunun hareketlerini erken hissedersin dediler ama hissedemiyorum.3 gündür de hiç hareket yok normal mi hastaneye gitmem gerekir mi bilmiyorum