Busra__06 bende hep erken dogumdan korktum yasadigim yerde küvez yoktu dpguma 1 ay kala memlekete annemin yanina gittim sadece kizımda ufak bi solunum sıkıntısı cekti dogumdan hemen sonra küveze almislar ben dogumdan ciktiktan yarim saat sonra onuda yanima getirdiler hep beraber ciktik hastaneden kızima küvezde biberon vermisler beni emmedi meme tutturana kadar cok zorlandim tutturdum derken meme reddi basladi suan mamayla besleniyo gunde 1 kere uyku sersemi tutarsa tutuyo bende cok kasmıyorum nasibi boyleymis diyerek mama veriyorum oglumda hic mama almaz oglum sarilik olurken kizimda hic bisey yoktu oglum 2.5 ay sari gezdi anne sutu sariligi olmus korkmayin ve takmayin gercekten gerisi bi sekilde geliyo