merhaba kizlar sonunda bende dogum hikayemi paylasiyorum 25nisanda sezeriyan oldum cok korkuyodum ameliyyat odasini cok korkunc hiss ediyodum amma hicde oyle diyilmis hicbir zaman ameliyyat olunmamis biriyim ilk defa ameliyyat oldum o odani. Gordum basliyorum 25nisanda yatisim yazildi saat 18 00 gibi ameliyyata alindim cok korku heyecan o asensore girdiyimde ayaklarimi hiss etmiyodum korkudan geberiyodum 😂 ameliyyat odasina girdim damar yolum acildi bunu soyliyimki damar yolu cok acitiyo kalin bir iyne neyse hemsere bana belden vurulan igne damar yolu kadar acitmiyo dedi cok dogru soylemis o hic acitmadi iyne vuruldugunda bacaklarimdan donma hiss etdim 18 16 da kizimin sesini duydum fotograflar cekildi kizim doguldu yani hicde korkulucak ameliyyat diyir korkmayin ameliyyatim gec baslandi diye beni ertesi gun gezdirmeye basladilar gezdim 10gune zaten kendini toparliyosun simdi kizimla 19 gunumuzdeyiz herkese mutlu dogumlar dilerim sezeriyandan hic qorkmayin 😘😍😍😍