Mavigozunannesi Naz1616 masallah size 💕 ben 13 hafta 3. Gebelik henüz gobis yok meydan da akşam çıkan bir göbek var yemeği çok yemekten oda 🤣
gamzeyerlkaya hulyaakgn34- ay sen nasıl çocuk dogurdun ? Maşallah fiziğin çok güzel sende çok guzelsinnn😊♥️
Mavigozunannesi hulyaakgn34- ne güzelsin ya maşallah hiç karnın yok gibi ben kendimi öyle sanırdım sen daha fitsin✌🧿
Naz1616 Mavigozunannesi valla benimde bunda biraz erken çıktı gobegim diğerlerinde bukadarken doğuma gitmistim