Zuleyhasc Herkese merhaba, şuanda 30+2 hamileyim, öğretmenim. Doğum iznine 31+(0-6) arasında mı yoksa 32+0 olunca mı ayrılabiliyoruz?
Hilalmvc Zuleyhasc 32.hafta rapor alıyoruz çalışabilir ya da çalışamaz şeklinde. Buna göre devam ya da tamam 😁