newmomm_ ben de bir ara yedim sonra cok sıkıldım yemedim korkmayin bebegin zekasina direk etkisi yok dedi yanlış bilinen bir durum oldugunu acikladi paketli urun ilac statüsünde gerek yok bunlara dedi iyot destegi al yeterli dedi doktoruma guveniyorum prof. Perinatalog kendisi baya donanimli biriydi istanbulda ona ozel gittim aslinda orda yasamiyorum da.