Kardelengizem 12 haftalik hamileyim ve 2li test için doktora gittigimde bebegimin kafasinda ve karninda su biriktigini ve gebeligimin sonlandirilmasi gerektigini soylediler 😢
Yassey Kardelengizem bendede ikili testte sıkıntı çıktı aynısını bana da dediler o kadar zor bür durum ki anlıyorum seni bütün doktorlar ne hayır göreceksin aldır dediler ama ben aldırmadım Allahın verdiği bir cana kıyamadım sonucu ne olursa olsun Allahın emaneti dedim zaten ya anne karnında durur kalbi yada doğunca dediler ben bekledim bir umutla 24. Hafttada kendiliğinden kalbi durdu çok zor bir sınavdı benim için Allah yardımcın olsun zor bir karar ama sen sebep olma bence Rabbim büyük mucizeleride çok fazla büyük bir imtihandasın dualarım seninle🙏
ayanarta1 Kardelengizem kesinlikle başka doktora gidin daha sonalndirma içinde süreniz var vazgeçmeyin
Kardelengizem Yassey bana ikili testi yapmadı bile. Ya dogdugunda ve hayati boyunca ona aci cektiriyor olacagim bunu dusunuyorum ve bu beni cok uzuyor hidrosafalit olacak :/
Nazugrak16 Çoğu şeyler doğru olmuyor yada sınav gibi düşün Rabbimiz in emanetine nasıl sahip çıkacağına bakıyor çoğu doğumdan sonra hiçbir sıkıntısı olmuyor ben olsam asla engellide olsa aldirmazdim yüce Rabbim onu bana vermiş benmi begenmicem
Postmodernmom Kardelengizem benim de bebeğimin ventrikül değerleri sınırda demişti doktorum perinatolojiye gittim doktorum sorun yok demişti ama ben kafaya çok takmıştım doğum sonrası 2 kez ultrason çekildi gayet olması gerektiği gibi çıktı geçende bir düşme yaşadık tomografi çekildi önlem amaçlı oradada gayet olması gerektiği gibi çıktı şuan 3 yaşında çok şükür gayet sağlıklı mutlaka 2. görüş alın