_nigarr24_ yüksek tansiyon tanısı preeklampsi değildir bahsedilen şey yüksek tansiyonun sebep olduğu bi komplikasyondur oda gebelik zehirlenmesine sebep olur, bu da her yüksek tansiyon da kesin olabilen bir tanı değildir son 3 ayimi yüksek tansiyonla geçirdim benim ki biraz paniğe biraz yediklerime bağlıydı ama ilaç bile kullanmadan çok şükür doğurmuştum dikkat ederseniz ve çok yükselmedikçe idrar da protein kaçak takibini yaparsanız süreç çok daha kolay geçer direk yüksek tansiyon tanısı alan herkes gebelik zehirlenmesi geçirir diyerek korkutmayalım canım çünkü böyle bende okudukça daha da yükseliyordu bu sefer ☺️