Roses44 canım enfeksiyon kaynaklı olabilir ve dikişlerin gerilmesinden dolayı da gelebilir. Ben de lekelenme hala devam ediyor 2.serklaj sonrası dikişlerden dolayı deniliyor korkulacak bir şey yok dedi doktor bana çünkü aktif kan değilmiş. Ama sen iyi takip et aktif kanama var mı Ve sancı falan varsa karnında hassasiyet varsa mutlaka hemen doktora git