mhmtsmy Kızlar bugün 5+1 iz çok şükür.6 gün önce keseyle birlikte içindeki yolk kesesi de göründü.ama daha kalp atışı duyulmadı..boş gebelik değildir değil mi yolk varsa ve kalp atışı ne zaman duyulur en erken?
Oznursorhan mhmtsmy yolk kesesi varsa boş gebelik değil diye biliyorum. Hayırlı olsun canım 💕 7. Haftaya kadar duyulmayabiliyormus ama 6. Haftanın ortasında duyarsın tahminen 🐣
mguness44 mhmtsmy Ay bende 5+0 da gittigimde yolk sac kesesi gözüktü boş degil kesen dedi beklemedeyim cok tedirginim boş gebelik olmasindan [](https://)
RCLale mhmtsmy ben 5+3 de yolk kesesi ve keseyi gördüm. 6+6 da bebeği ve kalp atışını duyduk🙏🥹 şimdi kiraz oldu bebeğim 🍒❤️
Elfyns Benim de 5 haftalıkken sadece kese vardı 10 gün sonra gel dedi inşallah bebek ve kalp atışı duyulur
Hilall_ mhmtsmy 5+3te yolk kesesi ve keseyi gördük. 6+2de bebişi görüp kalp atışını duyduk çok şüküür 🤲🏻 doktor yolk varsa boş gebelik yoktur demişti 1 haftaya siz de görüp duyarsınız inşaallahh 🤲🏻
mguness44 Elfyns ay inşallah ya stres yapıyoruz işte bazen cok düşünmekte cok bilmekte faydali olmuyor