50 günlük bebegım var , mama+ meme beslenıyor. 5 gün yogun bakımda kaldıgında sma mama almıstık onu ıctı evdede ona devam ettık fakat 10 gündür kabızlık cekıyor tuvaletını yaparken ıkınıyor ama yapamıyor bide burnundan falan fıskırıyor kusarken cok korkuyorum. Mamasını degıstırdım Aptamile gectm bunda fıskırır gibi kusmuyor agzından kesikli gelıyor ama kaka yapamıyor hala. Zeytınyagı verebılırsın dedı doktoru verıyorum yok :( acile götürdüm lavman yaptılar ama her seferınde byle mı olacak anlamadm gitti doktoru her sey normal dıyor nasıl normal anlamıyorum cocuk sancıyla uyanıyor cıglık cıglıga fikri olan varsa akıl versin gözünüzü seveyım