35ilknur35 Kızlar iki gündür sol böbreğimde kötü bir ağrı var. Neden olabilir öyle bir durup bir geliyor çok değişik başına gelen var mı . Yatın doktora gidicem ama dayanamıyorum ne yatırıyor ne oturtuyor
35ilknur35 35ilknur35 böyle baş ağrısı gübi bişey değil sanki açık bir yaram var oraya biri parmak bastırıyor gibi çok farklı
Kfiliz 35ilknur35 booolll su iç idrarını tutma ve beline kuşak sar. Böbrek genişlemesi var büyük ıhtımal doktoru ihmal etme eğer ağrın çok olursa bence mutlaka parol iç
35ilknur35 Kfiliz parol içmeden uyuyamadım inan berbat bir ağrı. Ne uyutuyor ne oturtuyor. Sana da çok geçmiş olsun canım senin geçti mi
fatmatunc97 Böbrek taşın falan mı var? 2 ay önce taş düşürdüm, bikaç gün öncesinde böbreğimde sancı olmuştu. Geçenlerde yine aniden bi sancı girdi birkaç dk sonra geçti ertesi gün yine taş düşürdüm. Belki sende de öyle olucaktır
35ilknur35 fatmatunc97 taş falan olsa düşer mi bilmiyorum ki ama öyle bir kaç dakikalık ağrı değil bilemedim yarın artık doktora sorucam
Kfiliz 35ilknur35 seni o kadar iyi anlıyorum kııı aynısı aynısı. Böbrek ağrısı Allah kımseye vermesın bolll su iç ağrıyan bölgeye yatma