Merhaba arkadaşlar ben 21 haftalık gebeyim 17 haftadan beri bebeğin hareketlerini hissediyorum ve 3 haftadır baya baya sürekli olarak hissediyorum ama dünden beri çok nadir hissetim 2 defa gln dı ama oda hafif hissetim sabahları hareketli oluyordu bu sabah ta hissedemedim biraz endişeleniyorum ilk gebelik olduğu için lütfen fikir verin