Ben ilk 1 hafta kadar ev usulü şalla bağladım. Hem o içinin boşluk hissini alıyo koruyo gibi hissettirdi hemde cidden karnımı toparladı sarkmasını engelledi. Daha sonrada doktorumun izniyle balenli korse aldım 2 saat taktım günde. Ama o balenli korse ile rahat edemedim emzirmek cok zordu kazık gibi eğilip bükülemedm dimdik kaldım. Korseyi takibi öneriyorhm ama balenliyi değil. Suan trendyolda tüm vucut diye gecen korseler var. Kalça basen karın hepsini içine alan korseler. Onlardan alıcam bu sefer allah sağlıkla kucağınıza almak nasip etsin🌸