babyasyanil Kızlar kısaca soruyorum bilenler lütfen cevaplasın korkuyorum. 30 haftalık hamileyim bebek kendini solda topluyor nefesim kesiliyor sanki sancı gibi ağrı giriyor 2 kez oldu arka arkaya napmalıyım korkmalı mıyım :(
Sevval0308 babyasyanil bende 31 deyim bendede solda toplanıyor bebeğim ama ona kasılma demiyorlar sanırım cnm toplanma sertleşme diyorlar kasılma tüm karında oluyormuş yine de çok rahatsizsaniz acile görünün bence
Kbrdm_09 babyasyanil düzensizse bence korkmamalısın ama artar ve düzenli hale gelirse doktora görünmelisin 30 haftada kasılma yaşaman normal düzensiz ve artmadığı sürece bence
guzelanne01_ babyasyanil hayır canım panik yapacağın bişey yok gayet normal Tıp alanında Braxton hicks deniliyor hatta bu sancıya internettende araştırabilirsin gecici yalancı sancı demek bende 33 haftalığım 2 gebeliğim gayet normal Ama dayanamıycak kadar ve çok sıklaşırsa ozaman doktoruna gitmelisin Bebek toplanması hepimizde oluyor özellikle yemek yedikten sonra baskı yapıyor
myangelson babyasyanil düzenli oluyorsa şiddeti çoksa hareket ile veya dinlenerek geçmiyorsa doktora gitmeni tavsiye ederim canım
babyasyanil Kbrdm_09 2 kez üst üste oldu karnımdan kasıklarıma adet sancısı gibi bişey inince korktum ilk kez yaşadım o yüzden sormak istedim:( takip edeceğim düzenini
babyasyanil guzelanne01_ normalde 18 den beri toplanmasını hissediyordum ama ilk kez toplanma+ sancı gibi bisey olunca korktum😔 teşekkür ederim takip edeceğim
myangelson babyasyanil evet bu uygulamada da var kasılma sayar oraya da bakabilirsin o daha iyi olabilir
myangelson babyasyanil rica ederim canım duzensizse yalancı kasılma oluyor düzenli ve şiddeti giderek artıyorsa gerçek kasılma oluyor ona göre ayırt edebilirsin. İnşallah yalancı kasılmalardır 🤲🏻
Gamzerstoglu babyasyanil ben 36+3 dokum kasılma dediğiniz şey çok farklı merak etmeyin. Benim erken doğum riskim olmasına rağmen bebeğin kasılması tek bir tarafta toplanması demek olmuyor karnınız o kadar geriliyor ki sanki yırtılacak gibi okuyor deriniz basketbol sertliği gibi ve bebek de tepiyor . Bebişler sizin haftalar da yeri geniş diye tek tarafa toplanır bazen sağ da olur
babyasyanil Gamzerstoglu bide tepiyolar mı o haldeyken🥹 benimki hep solda sağa uğradığını görmedim hiç. İçim rahatladı teşekkür ederim bilginiz için💜
Melekler12 babyasyanil korkulacak hiç bişey yok çok normal bebek kendini artık doğuma hazırladığı için günde 6 7 defa kasılmasi normal
babyasyanil Melekler12 21. Haftadan beri kafası aşağıda tek korkum o aslında😒 dayansın az daha korkutuyo beni