Rabia_bspnr Merhaba 25+1 haftalığım Doktorum gyno ferro sanol diye kan ilacı yazdı ama benim kan değerlerim 12 13 yani normal çıkıyor yinede kullanmalımıyım siz hangi kan ilacı kullanıyorsunuz
arirangg Rabia_bspnr Evet, kullanmanız lazım. Benim değerim 166 ona rağmen her gün kullan, dedi. Ben Gynoferon kullanıyorum.