Fıtılle bır gelen beklemıs kan kahve akıntı normal benımde aynıdı kanama yasadıktan once baslamıstım kanamaya etkı edıyo kahvede beklemıs kan oluyo doktoruma sormustum normal dedı hala kullanıyorum oo kahve lekede ıkı hafta sonra bıtmıstı zaten fıtıl etkı edıyo fazlalıgı su gıbı cıkıyo korkma ama ıstersen yıne bı doktoruna sor canım